Sådan bruger du frygt til at håndtere uforudsigelighed

17. nov 2020, 17.00 - 20.00
Gå-hjem-møde
Afholdelsessted
Radisson Blu, Scandinavia
Amager Boulevard 70
tilmeldingsfrist
17. oktober 2020
Udsolgt
1 7

Få en plads på ét eller alle tre gå hjem-møder I Finansforbundets tre-trins-raket, der vil give dig mere viden om og inspiration til at udvikle tre hidtil undervurderede kompetencer: evnen til at tvivle, evne til at forstå frygten for det nye og evnen til at turde.

Dette gå-hjem-møde handler om frygt

Du har sikkert allerede mærket på egen krop, hvor uforudsigelig verden er blevet. Måske har du spekuleret over, hvordan den uforudsigelighed påvirker din arbejdsplads, din evne til at lede dig selv og relationen til andre. Med et eller flere af disse tre gå-hjem-arrangementer vil du blive klogere på, hvordan du kan håndtere uforudsigeligheden.

Frygter du?

Vidste du, at du har et ufatteligt veludviklet og velfungerende immunforsvar, som beskytter dig mod forandringer? Hvis du er et af de mennesker, som er på vagt over for nye ting, kan du ånde lettet op. Så er du helt normal. Vi er skabt til at modstå forandringer, men det betyder ikke, at vi skal modstå dem alle.

Dette gå-hjem-møde er for dig, som ønsker at kunne lede dig selv gennem en forandringsproces – også når den skræmmer dig. Vi introducerer dig for konkrete og dokumenterede metoder til at kortlægge din forandrings-DNA, så du kan forstå din egen frygt for det nye.

Du får

• en introduktion til at kortlægge din forandrings-DNA
  • forståelse for, hvornår frygt er hensigtsmæssigt, og hvornår den spænder ben for din udvikling
  • indblik i kroppens og hjernens reaktioner på frygt
  • evnen til at reducere frygt i øjeblikket, så det er muligt at tænke rationelt
  • Mulighed for at sparre med de andre deltagere

Læs mere om de andre gå-hjem-møder, og meld dig også til

Tvivler du?

Har du modet?

Underviser:

Mads Autrup er partner i virksomheden Green Andersen Erhvervspsykologi. Han har mere end 15 års erfaring i rollen som organisationskonsulent, indenfor temaer som ledelsessparring, facilitering, coaching og undervisning – i internationale og danske virksomheder. Mads er uddannet cand.mag. i psykologi samt HD fra CBS, og har et særligt fokus på menneskelige forandringsdynamikker, personligt lederskab og betydningen af følelser og mentale strategier i arbejdslivet.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Mads Autrup

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund