Sådan bruger du mod til at håndtere uforudsigelighed

27. maj 2021, 17.00 - 18.30
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
25. maj 2021
Åben
2 7

Få en plads på ét eller alle tre webinarer I Finansforbundets tre-trins-raket, der vil give dig mere viden om og inspiration til at udvikle tre hidtil undervurderede kompetencer: evnen til at tvivle, evne til at forstå frygten for det nye og evnen til at turde.

Dette webinar handler om mod.

Du har sikkert allerede mærket på egen krop, hvor uforudsigelig verden er blevet. Måske har du spekuleret over, hvordan den uforudsigelighed påvirker din arbejdsplads, din evne til at lede dig selv og relationen til andre. Med et eller flere af disse tre webinarer vil du blive klogere på, hvordan du kan håndtere uforudsigeligheden.

Tør du?

Mod er en personlig kompetence, som spiller en afgørende rolle i vores arbejdsliv. Mod er kendetegnet ved evnen til at turde tage initiativ, og turde stå fast til trods for modstand. Mod udtrykker sig forskelligt i det enkelte menneske og afhænger i høj grad af situationen. Et fællestræk er dog, at vi har brug for modet, når noget er på spil. Når vi stiller os frem, og når vi brænder for noget. Når vi siger nej og sætter grænser for andre. Og ikke mindst kræver det mod at bede om hjælp eller udvise sårbarhed.

Dette webinar er for dig, som er nysgerrig på, hvordan mening i dit arbejdsliv hænger sammen med din villighed til at bringe dig selv i spil og modet til at stå på mål for det, du tror på.

Du får:

• indsigt i dit eget mod:
  • hvornår er du naturligt modig, og hvornår bliver modet sat på prøve?
  • konkrete værktøjer til at aktivere dit personlige mod, når du møder udfordringer
  • forståelse af, hvordan du bruger din person og professionelle rolle mest virkningsfuldt
  • perspektiver på sammenhængen mellem sårbarhed, mening og mod i hverdagen
  • mulighed for at sparre med de andre deltagere

Læs mere om de andre webinarer, og meld dig også til:

Frygter du?

Tvivler du?

UNDERVISER

Mads Autrup er konsulent i erhvervspsykologi, foredragsholder indenfor forandring og følelser i organisationer, og ekspert i erhvervspsykologisk mindfulness og mentaltræning

Han har mere end 15 års erfaring i rollen som organisationskonsulent, indenfor temaer som ledelsessparring, facilitering, coaching og undervisning - i internationale og danske virksomheder. Han har i flere år arbejdet tæt sammen med organisationer i det finansielle område. Mads er uddannet cand.mag. i psykologi samt HD fra CBS, og leder til daglig sin egen virksomhed.

PLATFORM

Vi bruger platformen WebEx til afviklingen af webinaret.

Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 15 min før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

ANDEN INFO

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Vi gør opmærksom på at der vil være gruppedialoger, hvor man vil kunne se hinanden.

Mads Autrup

Kontakt kursusadministrator