Sådan bruger du frygt til at håndtere uforudsigelighed

8. apr 2021, 17.00 - 18.30
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
6. april 2021
Åben
0 8

Få en plads på ét eller alle tre webinarer I Finansforbundets tre-trins-raket, der vil give dig mere viden om og inspiration til at udvikle tre hidtil undervurderede kompetencer: evnen til at tvivle, evne til at forstå frygten for det nye og evnen til at turde.

Dette webinar handler om frygt

Du har sikkert allerede mærket på egen krop, hvor uforudsigelig verden er blevet. Måske har du spekuleret over, hvordan den uforudsigelighed påvirker din arbejdsplads, din evne til at lede dig selv og relationen til andre. Med et eller flere af disse tre webinarer vil du blive klogere på, hvordan du kan håndtere uforudsigeligheden.

Frygter du?

Vidste du, at du har et ufatteligt veludviklet og velfungerende immunforsvar, som beskytter dig mod forandringer? Hvis du er et af de mennesker, som er på vagt over for nye ting, kan du ånde lettet op. Så er du helt normal. Vi er skabt til at modstå forandringer, men det betyder ikke, at vi skal modstå dem alle.

Dette gå-hjem-møde er for dig, som ønsker at kunne lede dig selv gennem en forandringsproces - også når den skræmmer dig. Vi introducerer dig for konkrete og dokumenterede metoder til at kortlægge din forandrings-DNA, så du kan forstå din egen frygt for det nye.

Du får

• en introduktion til at kortlægge din forandrings-DNA
  • forståelse for, hvornår frygt er hensigtsmæssigt, og hvornår den spænder ben for din udvikling
  • indblik i kroppens og hjernens reaktioner på frygt
  • evnen til at reducere frygt i øjeblikket, så det er muligt at tænke rationelt
  • Mulighed for at sparre med de andre deltagere

Læs mere om de andre webinarer, og meld dig også til:

Tvivler du?

Har du modet?

UNDERVISER

Mads Autrup er konsulent i erhvervspsykologi, foredragsholder indenfor forandring og følelser i organisationer, og ekspert i erhvervspsykologisk mindfulness og mentaltræning

Han har mere end 15 års erfaring i rollen som organisationskonsulent, indenfor temaer som ledelsessparring, facilitering, coaching og undervisning - i internationale og danske virksomheder. Han har i flere år arbejdet tæt sammen med organisationer i det finansielle område. Mads er uddannet cand.mag. i psykologi samt HD fra CBS, og leder til daglig sin egen virksomhed.

PLATFORM

Vi bruger platformen WebEx til afviklingen af webinaret.

Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 15 min før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

ANDEN INFO

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Vi gør opmærksom på at der vil være gruppedialoger, hvor man vil kunne se hinanden.

Mads Autrup

Kontakt kursusadministrator