Sådan brænder du bedre igennem til dine mundtlige eksamener

8. nov 2021, 17.00 - 20.00
Gå-hjem-møde
Afholdelsessted
Finansforbundet
Applebys Plads 5
tilmeldingsfrist
22. oktober 2021
Alle medlemmer
Åben
0 8

Hverdagens arbejdsmarked fordrer, at vi uddanner os gennem hele livet. Det indbefatter ofte eksamener. Og er det noget tid siden, vi studerende, kan der være behov for inspiration. Få gode råd om mundtlige oplæg og eksamener, og bliv rustet til effektiv eksamenslæsning, målrettet præsentationsteknik og håndtering af din nervøsitet.

Viden er vigtigt, når du skal til eksamen, men en god teknik til at præsentere din viden er lige så vigtig. Her får du muligheden for at fokusere og forbedre din eksamens- og oplægsteknik, og du får teknikker til at håndtere din nervøsitet.

Forløbet er også udbytterigt for dig, der er forbi eksamenerne, men gerne vil styrke dine mundtlige præsentationer og oplæg. Undervejs får du viden om, hvad du skal blive bedre til, og hvordan du kan arbejde videre med din egen eksamen- og præsentationsteknik.

Du får input til

• Udnyttelse og planlægning af tiden op til forberedelsen
  • Effektiv eksamenslæsning og forberedelse
  • Præsentationsteknik og fremlæggelse
  • Håndtering af nervøsitet

Kl. 16.30: Kaffe og kage
Kl. 17.00: Arrangementet går i gang
Kl. 18.30: Sandwich
Kl. 19.00: Arrangementet fortsætter
Kl. 20.00: Tak for i dag.

Oplægsholder

Mads Lønnerup er chefkonsulent og partner i SUPPLEMENT AS. Mads har bred erfaring som underviser, bl.a. som lærer og som konsulent inden for læring. Han er uddannet cand.mag. og er certificeret coach.

ANDEN INFO

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til webinaret vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Mads Lønnerup

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund