Sådan arbejder du Agilt – metoder og praktik.

2. mar 2022, 15.00 - 16.30
Afholdelsessted
Dansk IT
Vermundsgade 38 C, st. tv.
tilmeldingsfrist
23. februar 2022
Alle medlemmer, Ikke-medlemmer
Åben
0 2

På denne workshop vil du blive klogere på hvad Agilt arbejde betyder samt få indblik i konkrete metoder samt hvad det betyder for det daglige arbejde.

Udbytte

• Hvad er agilitet?: Det Agile Manifest og principperne bag
  • Hvordan kommer man i gang?: Roller, artefakter, events mv.
  • Hvad kræver det at være agil?: Det agile mindset, ledelsesstil og organisatoriske samarbejde

Mere om indholdet
Agilt arbejde er i stigende grad noget som omtales på danske arbejdspladser. Tanken om at arbejde mere effektivt og i korte projektforløb med fokus på øget kommunikation og udvikling er tiltrækkende for mange virksomheder der ønsker at optimere deres arbejdsgange. Men hvad betyder Agilt arbejde egentligt og hvilken betydning har det for den måde man arbejder på? Ved dette arrangement har du muligheden for at blive klogere på hvad Agilt arbejde er samt hvordan man arbejder agilt. En erfaren Agil coach vil give indblik hvilke praktiske muligheder og udfordringer der er når man arbejder agilt i en organisation.

Program
Workshop med blanding af oplæg og øvelser. Arrangementet er et fysisk arrangement. Der er begrænset antal deltagere og vi følger de (på afholdelsestidspunktet) gældende COVID-19 regler for fysiske arrangementer.

Underviser

Jacob Gjøe Kingo, Agil Coach, e-nettet

Jacob Kingo, har siden sine studier på CBS i København, interesseret sig for og arbejdet med agilitet i forskellige afskygninger. Blandt andet har Jacob været med i Udvikling og Forenklings-styrelsens transition mod en mere agil arbejdsplads, i roller som Scrum Master, Product Owner og Chief Product Owner. Jacob er certificeret i agilt; team samarbejde, produkt ejerskab, ledelse og coaching. Pt. er Jacob ansat hos e-nettet A/S, som Agil Coach, hvor han står i spidsen for den agile transition og hjælper medarbejdere, teams og ledelsen med alt fra det praktiske til det mere kulturelle.

Tilmelding
Bemærk at du skal bruge dit Dansk IT medlemslogin for at registrere dig til arrangementet.

Er du gratis medlem af Dansk IT?
For at deltage i arrangementet skal du være medlem af Dansk IT. Alle medlemmer i Finansforbundet kan blive gratis medlem af Dansk IT. Læs hvordan du bliver medlem her: https://www.finansforbundet.dk/dk/malgrupper/it-ansatte/gratis-medlemskab-af-dansk-it/

Anden info
Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Tilmelding ikke-medlem
Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig dette arrangement, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund