Realisér dine drømme - kvinde i en investeringsverden - også for ikke-medlemmer

9. jun 2021, 12.00 - 13.00
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
2. juni 2021
Kun for
Finansforbundet i Nordea medlemmer
Åben
0 9

Hvordan tager man springet fra drøm til virkelighed? Og hvordan er det at være kvinde i en investeringsverden? Få svar på dette og meget mere, når Anna-Sophie Hartvigsen, medstifter af Female Invest, fortæller om sin rejse.

Female Invest begyndte som en hobby, men i dag har virksomheden Europas førende læringsplatform for investering målrettet kvinder med flere internationale priser og funding i ryggen.

Webinaret bliver holdt på Teams. Husk at reservere tiden i din kalender. Vi sender linket et par dage før til den mailadresse, som du valgt som din foretrukne mailkonto i Finansforbundets medlemssystem. Hvis du har registeret din private mail som din foretrukne mailadresse, så husk at videresende linket til din Nordea-konto.

Ikke medlem? Intet problem!

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til heidi.winther@nordea.dk med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig for at fortælle om dine fordele og muligheder som medlem af Finansforbundet.

Få en voucher til Blockbuster
Hvis du er medlem og inviterer et ikke-medlem til webinaret, eller hvis du efterfølgende melder dig ind i Finansforbundet, vil du få en voucher til Blockbuster til en Premiere film.
Skriv til heidi.winther@nordea.dk hvem du er og hvem du har inviteret, så vi ved hvor vi skal sende voucheren hen.

Vi gør opmærksom på, at navn, mailoplysninger, titel og virksomhedsnavn på alle tilmeldte til dette kursus vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for deres afvikling af kurset. Deltagere på webinaret vil kunne se navnene på de andre deltagere.

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund