PRINCE2 Foundation

Ledige og kommende ledige
Ledige
Åben

Kurset er for ledige og fratrædende medlemmer.

PRINCE2 er en internationalt anerkendt projektledelsescertificering og –metode, som har fokus på at sikre, at projekter gennemføres hurtigt og effektivt. Kurset er for dig, der ønsker anerkendte værktøjer, så du kan planlægge, organisere og styre et projekt effektivt fra A-Z. Det er APM-akkrediteret og derfor en hurtig, sikker og effektiv vej til at opnå certificering i PRINCE2.

Metoden er særligt rettet til dig, der professionelt arbejder med – eller gerne vil arbejde med – projekter i dit daglige arbejde. Kurset er case-baseret, og det giver en sikker indførelse i metoden og værktøjet PRINCE2.

Du får relevant viden til sikkert at styre et projekt. Du bliver guidet gennem arbejdsgangene i et projekt og får en forståelse for en struktureret tilgang til projektledelse. Du lærer at håndtere en konkret business case og dens interessenter – både interne og eksterne – samt at levere projektet til tiden og inden for budgettet.

2 timers kick-off + selvstudium på ca. 40 timer + 4 undervisningsdage

Datoer:

Kick off 28/02 kl. 13-15. Undervisning: 23. - 24. - 28. marts kl. 9-16 og 31. marts kl. 9-12. Eksamen er online, og deltagerne booker selv eksamen efter kurset.

Vi gør opmærksom på, at navn, cpr. nr., adresse og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og evt. konferencested alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Det kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Når du som ledig registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er arrangeret af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Der er 2 lektioner pr. dag, og kurset er et lukket kursus. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og registrer din uddannelse.

Kontakt kursusadministrator

Monica Christiansen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund