Pauser – vejen til effektivitet og øget trivsel

30. nov 2022, 17.00 - 18.15
Gå-hjem-møde
Afholdelsessted
Comwell Hvide Hus Aalborg
Vesterbro 2
9000 Aalborg
Tilmeldingsfrist
1. november 2022
Alle medlemmer
Åben
3 0

I dette tankevækkende foredrag lærer du at får du bruge pauser til at blive mere effektiv, mere kreativ - og mindre stresset. Ja, du kan faktisk udrette mere ved at lave mindre.

Indhold
Forskning viser, at vi kan løse vores opgaver bedre, hvis vi husker at holde små pauser - og vi bliver mindre stressede.

Future Work
Lab og Pia Hauge har - bl.a. i samarbejde med Finansforbundet - testet værdien af pauser i hverdagen, og svaret er entydigt: Stor effekt!

Men hvordan gør man så lige det, når man samtidig skal nå alle sine arbejdsopgaver? Pia Hauge er klar med gode råd, til hvordan I får plads til fordybelse, pauser og mere effektivitet. Vores hjerner restituerer, når vi har tid til at fordybe os i vores arbejdsopgaver - og med restitution kommer trivsel, og med trivsel kommer effektiviteten. I dette foredrag fortæller Pia Hauge, hvordan at vi beskytter vores hjerner mod unødvendig støj og udfolder vores potentiale bedst muligt.

Der bliver ikke mange pauser den aften, men vi håber, du vil blive inspireret til at få dem implementeret i hverdagen efter. Ses vi?

Kl.16.30-17.00: Tjek ind, networking over et glas vin og nødder.
Kl. 17.00-18.15: Pia Hauge holder oplæg og inviterer til spørgsmål.

Tak for i dag - og god aften!

Om underviser
Pia Hauge har 15 års erfaring som ledelsesrådgiver med særlig viden om hjerneforskning og organisationsteori. I mange år var hun chefrådgiver i Danmarks Radio, og derudover er hun forfatter til bogen "Kontorkoma - fra støj til fordybelse i dit arbejde" og flittig samfundsdebattør. Pia har været en del af ekspertgruppen bag Future Work Lab med ansvar for to store pause-eksperimenter i den finansielle sektor.

Sille Veilmark krediteres for foto af Pia.

Anden info
Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Pia Hauge

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund