Organisation og arbejdspsykologi (10 ECST) Akademifag på Cphbusiness - Bemærk forskellige hold

30. aug 2021, 8.12 - 17.00
Kursusforløb
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
30. august 2021
Venteliste

Organisation og arbejdspsykologi (Akademifag 10 ECTS-point)

Hvorfor skal du tage faget?
På faget lærer du om ledelse, organisationsdesign og om hvordan du skaber trivsel og motivation på arbejdspladsen. Vi ser på, hvordan f.eks. din organisations struktur og kultur påvirker dit arbejdsliv og løsningen af virksomhedens opgaver. Du får redskaber til at skabe forandringer og udvikling i virksomheden. Du bliver præsenteret for forskellige organisationskulturer og deres samspil og relationer. Derudover tager vi fat på teamudvikling, ledelsesudvikling og forretningsforståelse - du bliver klædt på til at gå i dialog med alle ledelsesniveauer og får faglig gennemslagskraft.

Indhold
På faget organisation og arbejdspsykologi skal du blandt andet arbejde med:

• Forretningsforståelse
  • Organisationsstruktur
  • Organisationskultur og forandringsledelse
  • Motivation
  • Trivsel og arbejdsmiljø

Udbytte
Du vil:

• Få kompetencer og praktiske værktøjer til at arbejde med din virksomheds organisering og kultur
  • Blive klogere på motivation, trivsel og arbejdsmiljø, så du aktivt kan tage del i løsningen af opgaver inden for de områder
  • Lære at analysere og vurdere hverdagens udfordringer mellem organisationens struktur, processer og kultur

Dato
Følg linket for at se datoer og afholdelsessted for de forskellige hold på Cphbusiness hjemmeside. Husk at gå tilbage til Finansforbundet hjemmesiden når du skal tilmelde dig.

Se datoer her: Organisation og arbejdspsykologi - Efteruddannelse i ledelse | Cphbusiness

Tilmelding
Der er flere forskellige hold, angiv venlig ved tilmelding hvilket hold du ønsker at tilmelde dig til.

Når du har tilmeldt dig via Finansforbundets hjemmeside vil du modtage en mail med bekræftelse på modtaget ansøgning og praktiske informationer. Herefter vil dine oplysninger (Navn, e-mail, telefonnr.) blive videregivet til Cphbusiness, som herefter indenfor 14 dage vil kontakte dig omkring det videre forløb.

Der er optag frem til uddannelsesstart, såfremt der er ledige pladser på faget. Du har først fået en plads på fager, når du modtager en endelig bekræftelse fra Cphbusiness med optag.

Praktisk
Faget udbydes af Cphbusiness og når du er optaget på uddannelsen, vil al information ske direkte mellem dig og Cphbusiness.

Cphbusiness afregner deltagergebyret direkte til Finansforbundet. Herudover dækker Finansforbundet dine udgifter til bøger og transport. Udgifterne refunderes via zExpense.

Kontakt proceskonsulent og administrator

Camilla Striib Wollny-Jensen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund