Optimer din personlige trivsel

Alle medlemmer
Åben
0 7

Kom med til et motiverende og tankevækkende foredrag af bogaktuelle Rune Strøm - om trivsel, personlige kriser, kommunikation og konflikthåndtering.

Du får

• et inspirerende foredrag, som øger din trivsel og forebygger konflikter hos dig
  • indsigt i mekanismer, når mennesker er i krise og under pres
  • en motiverende og tankevækkende peptalk med ny viden og aha-oplevelser

Få indsigt i de menneskelige mekanismer, der opstår, når vi er under pres og oplever krise i vores liv. Rune Strøm sætter ord på de svære følelser, belastende tanker og bøvlede relationer vi alle støder ind i - og minder os om, at kriser og konflikter også kan føre til meningsfuld forandring.

Med masser af humor og energi sætter Rune Strøm fokus på de centrale mekanismer, der skaber tillid, forståelse og udvikling - eller som modarbejder det. Rune dykker ned i relationens betydning for vores trivsel som mennesker, og giver dig konkrete redskaber direkte til brug i dit liv, både på arbejde og i privatlivet, og kommer med genkendelige eksempler, som kan kobles til din egen dagligdag. Med rørende eksempler udstiller han sine egne fejl og mangler i bestræbelserne på at belyse de menneskelige udfordringer, som gør at vi trives og undgår konflikter på arbejdspladsen.

Underviser:

Rune Strøm er forfatter til bøgerne ”Så tal dog pænt for helvede” og ”Kan du mærke din røv, Else?”, som udkom i september i år.

Program:

16.30-17.00: Networking og tjek ind over en kop kaffe og kage

17.00-18.30: Foredrag

18.30-19.00: Tal med dine kolleger i sektoren over en ’farvel-sandwich’.

Anden info

Dit navn, stilling, email og virksomhed kan blive videregivet til underviser og konferencested, alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Rune Strøm

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund