Netværksmøde for fællestillidsrepræsentanter i Finansforbundet Kreds Øst

Alle tillidsrepræsentanter i Kreds Øst
Tilmelding åbner senere
0 6

Hverdagen er fyldt med udfordringer, både på jobbet og i privatlivet. Der er utilfredse kunder, kolleger der tager det sidste kaffe, børn der ikke vil spise sin broccoli og en kæreste, der vrisser over, at man har fyldt opvaskemaskinen forkert.

Én ting har disse udfordringer til fælles: Adfærd.

Workshoppen handler om, hvordan man løser adfærdsudfordringerne med små puf i den rigtige retning. Det kaldes ’nudging’ og er en evidensbaseret metode til at skabe adfærdsændringer.

I vil gå derfra med konkret viden til at være med til at skabe forandringer i hverdagen – såvel derhjemme som på arbejdspladsen.

Udbytte

• Teoretisk og praktisk viden om nudging/adfærdsdesign

• Større viden om menneskers psykologi og adfærd

• Konkrete værktøjer til at skabe adfærdsændringer

• Inputs til, hvordan nudging også kan bruges i privatlivet

• Et sjovt afbræk i hverdagen

Underviser

Annemette Staal adfærdspsykolog og arbejder som selvstændig konsulent og -rådgiver inden for adfærdsdesign og formidler viden på kurser, workshops og foredrag og bruges ofte som ekspert i medierne, fx i DR's 'Gift ved første blik' og radioprogrammet 'Irrationelle beslutninger' med Lasse Rimmer.

Hun er ophavskvinde til feltet 'hverdagsnudging' og forfatter til bogen 'Valdemar elsker broccoli', der udkom fra Politikens Forlag i 2020.

Anden info

Dit navn, stilling, e-mail og virksomhed vil blive videregivet til Finansforbundet Kreds Øst, alene til brug for Kreds Øst’s afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til kredse-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Kontakt administrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund