Når det agile møder virkeligheden – en humoristisk og provokerende beretning fortalt gennem tegneserier

15. nov 2022, 8.00 - 9.30
Morgenmøde
Afholdelsessted
Scandic Aarhus City
Østergade 10
Tilmeldingsfrist
17. oktober 2022
It-ansatte, Alle medlemmer, Ikke-medlemmer
Åben
1 5

Underholdende, provokerende og lærerigt oplæg om, hvad der ofte sker, når det agile møder virkeligheden - fortalt gennem et humoristisk tegneserieformat.

Udbytte

• Et humoristisk indblik i de typiske faldgruber, når man som virksomhed vil være ”agil”
  • At være blevet fremprovokeret til at reflektere over egen agil praksis
  • Inspiration til, hvordan typiske agile problemstillinger kan løses
  • Indsigt i, hvordan man kan agere som udvikler, Scrum Master, Product Owner, leder, m.fl., når man er en del af et agilt setup

Indholdet
I dette oplæg, som er baseret på hans globalt populære tegneserie, Comic Agilé, og bog af samme navn, italesætter Luxshan gennem sine sylespidse pointer og relaterbare provokationer, hvad der sker, når det agile møder virkeligheden, og de gode intentioner møder real life.

Oplægget giver desuden på en både humoristisk og fagligt kompetent måde gode råd til at håndtere de typiske faldgruber. Alle beretningerne, læringerne og opfordringerne?udtrykkes gennem tegneserieformatets effektive form til at karikere, provokere og sætte på tingene på spidsen - og er baseret på Luxshans egne erfaringer.

07.30 Kaffe og croissant
08.00 Oplæg fra Luxshan Ratnaravi
09.00 Spørgsmål og svar
09.30 Tak for i dag

Underviser
Luxshan Ratnaravi, civilingeniør i software, arbejder som?Agil?Coach i Bankdata og hjælper virksomhedens 115?agile?teams og ledere med at løfte den?agile?modenhed til det næste niveau. I fritiden skriver Luxshan på sin anden bog baseret på ham og makkeren Mikkels agile tegneserie, Comic Agilé.

Deres første bog, ”Comic Agilé: When Agility Meets Reality” er med forord af de agile koryfæer Kent Beck og Dave Snowden blevet et globalt hit i de agile kredse, og nu turnerer duoen også rundt på konferencer med deres oplæg.

Anden info
Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig dette arrangement ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem?af Finansforbundet.

Luxshan Ratnaravi

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund