Machine Learning til forbedring af datakvalitet

14. apr 2021, 15.00 - 16.00
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
13. april 2021
Ledere, It-ansatte
Udsolgt
1 4

Datakvalitet er en udfordring for både større og mindre organisationer og virksomheder, der ønsker at realisere værdien ved at blive en data-dreven organisation. Manglen på data af tilstrækkelig høj kvalitet resulterer i udfordringer i at implementere Machine Learning og AI.

Dit udbytte:

• Kort introduktion til Machine Learning
  • Indblik i hvordan Machine Learning kan forbedre datakvalitet
  • Konkrete cases og værktøj

I denne session sætter vi fokus på, hvordan man netop kan bruge AI og ML til forbedre datakvaliteten, og derved komme et skridt nærmere værdirealisering. Vi kommer også ind på teknikker til monitorering og sikring af, at der ikke opstår problemer med datakvaliteten efter produktionssætning, hvilket både sikrer at kvaliteten of data forbliver høj og at modeller, der konsumerer dataen ikke kommer i problemer.

Program:

• Introduktion til problemstillingen
  • Kort intro til ML
  • Gennemgang af, hvordan ML kan bruges til at forbedre datakvalitet
  • Eksempler på afledte muligheder
  • Spørgsmål & svar

Webinaret starter med en kort introduktion og derefter vil oplægsholderen præsentere og gennemgå konkrete cases. Der kan stilles spørgsmål undervejs via chat.

Underviser:

Troels Steenstrup Jensen, Senior Manager, KPMG NewTech

Troels er leder af afdelingen for maskinlæring og kvanteteknologi hos KPMG Denmark. Hans uddannelsesmæssige baggrund inkluderer en ph.d. i teoretisk kvantematematik. Han har arbejdet med Machine Learning i mere end 10 år og er dyb engageret i at omsætte teori til praksis. Troels har arbejdet i mange forskellige brancher og har stor erfaring med alle faser i udviklingen af en løsning lige fra skabelsen af en vision til levering af Proof-of-Concepts og sætte resultaterne i produktion. Troels kombinerer et stærkt teoretisk fundament med forretningsforståelse og pragmatisk løsningsdesign.

Michael Birkebæk Jensen, Partner, KPMG NewTech

Michael har mere end ti års erfaring med kunstig intelligens og conversational AI. Han arbejder med en række forskellige teknologier og leverandører og har erfaring fra en række industrier, herunder offentlig sektor, finans, farma, transport og logistik, tele og teknologi samt fast moving consumer goods.

Sted: Online (Zoom platform)
Dato: 14. april 2021
Varighed: 1 time
Format: Webinar
Tidspunkt: 15.00

Tilmelding via Dansk IT: her

Medlem af Finansforbundet men ikke af Dansk IT

Meld dig gratis ind i Dansk IT via Finansforbundet (normal pris 1.585 kr.)

Læs her hvordan du aktiverer dit dobbeltmedlemskab hos Dansk IT: Klik her

Når du har aktiveret dit dobbeltmedlemskab, skal du sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk og husk at skrive dit medlemsnummer, arrangementets navn og dato. Så sørger vi for, at du bliver tilmeldt webinaret.

Dette arrangement udbydes i samarbejde med DANSK IT, Danmarks største uafhængige forening for it-professionelle og it-brugere.

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund