Lykke, robusthed og positiv psykologi

26. jan 2022, 17.00 - 18.30
Gå-hjem-møde
Afholdelsessted
Finansforbundet
Applebys Plads 5
tilmeldingsfrist
10. januar 2022
Alle medlemmer
Åben
2 6

Hvad betyder lykke, robusthed og positiv psykologi for dig på din arbejdsplads? Det får du indblik i på dette inspirerende foredrag.

• Du lærer at være mere til stede, nærværende, engageret og glad, og du lærer at bidrage positivt til den generelle trivsel på arbejdspladsen

• Du får viden og værktøjer til at øge din trivsel og generelle glæde ved (arbejds)livet

Lykkelige mennesker har en række fællestræk, som både viser, at vi allesammen har forudsætningen for at blive lykkelige, samt at det at blive lykkelig kan læres. Denne læring er omdrejningspunktet i foredraget.

Derudover vil Thomas Milsted komme ind på lykkeforskningen og ikke mindst forskningens overraskende resultater i forhold til, hvad vi umiddelbart forbinder med lykke, og hvad der rent faktisk gør os lykkelige.

Kl. 16.30 Kaffe og kage

Kl. 17.00 Selve arrangementet går i gang

18.30 Tak for i dag og en sandwich to-go

Underviser

Thomas Milsted har i mere end et årti været en af landets mest benyttede foredragsholdere inden for områderne stress, trivsel og arbejdsglæde. Han er en stærk foredragsprofil i både virksomheder, organisationer og institutioner og er kendt for at få positiv feedback fra sine deltagere.

Anden info

Dit navn, stilling, email og virksomhed kan blive videregivet til underviser og konferencested, alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Thomas Milsted

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund