Lunar udfordrer de traditionelle banker med digitalisering, data og nye muligheder

18. nov 2021, 17.00 - 18.00
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
17. november 2021
Alle medlemmer, Ikke-medlemmer
Åben
1 8

Udviklingen for banker har aldrig gået hurtigere, end den gør nu. Det bekræfter virksomheder som Lunar, der nok er Danmarks mest kendte udfordrerbank.

Lunar er en 100 procent digital bank og er bygget på et fundament af data for at give kunderne de bedste oplevelser, hvor og hvornår de har brug for det.

Lunar har de seneste år skabt en stærk position i det danske marked, og i 2020 introducerede virksomheden deres business banking med Jacob Faber ved roret. Jacob har 20 års erfaring fra Nordea og den traditionelle bankverden og har nu aktivt taget springet ind i, hvad man kan kalde en moderne bank.

Se med når Lunars Jacob Faber og Crediwire CEO Nicholas Meilstrup tager pulsen på banken, dens roller, udviklingen i markedet og ikke mindst potentialet for begrebet bank.

Udbytte

Du får indsigt i

• at se banken i et nyt perspektiv
  • hvordan man arbejder med data som fundament for alt
  • partnerskaber som forretningsmodel

Webinaret kan med fordel kombineres med disse webinarer

Få dine kunder til at elske at dele data med dig

Kom tættere på dine kunder med automatiseret bogføring

Oplægsholdere

Head of Business Banking Lunar Jacob Faber

Serieiværksætter og Crediwire CEO Nicholas Meilstrup

Ikke-medlem

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Platform

Vi bruger platformen WebEx til afviklingen af webinaret.

Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 15 min før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

Anden info

Under webinaret vil dit navn, email og evt. billede og video være synlig for de øvrige deltagere i arrangementet. Dit navn, email, stilling og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund