LinkedIn & Personlig Branding

Finansforbundet i Danske Bank medlemmer
Udsolgt

WEBINAR: LINKEDIN & PERSONLIG BRANDING

Er du lidt i tvivl om, hvordan du får skrevet et professionelt CV og kortlagt dine kompetencer? Eller om hvad du (også) kan, gerne vil og hvordan du bruge kan bruge alt det til at gøre dig attraktiv på jobmarkedet? Så kan du hente inspiration og viden i tre webinarer som Finansforbundet i Danske Bank tilbyder vores medlemmer i samarbejde med FTFa, hvoraf dette er det første:

Ved dette webinar kaster vi os over LinkedIn: Bruger du LinkedIn til at skabe et bedre professionelt netværk og brande dig selv? Får du det optimale ud af det? LinkedIn er et af de største sociale netværk herhjemme og anvendes i stigende fra af virksomheder i deres rekruttering.

Kom til en inspirerende time, hvor vi gennemgår af de vigtigste felter, funktioner og indstillinger i LinkedIn, herunder:

• Hvem skal din profil henvende sig til? Og hvordan optimerer du den?
  • Hvordan skabes tillid til sin faglighed gennem sin profil. Profilen er vores faglige visitkort og vores kunder, kolleger, chefer og konkurrenter kigger med.
  • Hvad er din strategi, når du udvider dit netværk? Når du sender og modtager invitationer?
  • Statusopdateringer, der giver værdi?
  • Hvor og hvordan man kan kvalitetssikrer sin profil (overskrift, resumetekst, CV-oplysninger, anbefalinger, netværksarbejde mm.).
  • Netværksarbejde. Hvem og hvordan man bruger netværket.

Randi Van Dijk Nielsen