Land godt på studiet

Studerende
Åben
0 1

Har du netop startet nyt studie? Og interesserer du dig for finans? På dette webinar kan du høre om, hvordan vi kan hjælpe dig med at komme godt fra start på dit nye studie. Vi dykker ned i, hvad der er vigtigt i løbet af din studietid, og hvordan du kan bruge os undervejs.

Når man starter nyt studie, er der en masse ting og tanker, der flyver rundt:

• Hvad er mon vigtigst at fokusere på det første halve år? Er det studievaner, venner eller karakterer?
  • Hvornår bør jeg få et studiejob, og hvordan griber jeg det bedst an?
  • Hvordan får jeg økonomien til at løbe rundt?
  • Hvordan kan jeg balancere gode karakterer og have det sjovt samtidigt?

I løbet af 45 minutter vil vi dele vores erfaringer om, hvad du med fordel kan fokusere på den første tid på studiet, og hvad som kan vente. Vi gennemgår vores ydelser og medlemstilbud, så du kan få inspiration til, hvordan du kan gøre brug af dine muligheder igennem din studietid.

Vi glæder os til at se dig online!

Ikke-medlem

Du tilmelder dig ved at sende en mail til invitation@finansforbundet.dk med navn, nummer, mail og studieretning, så får vi dig tilmeldt! Vi giver også et uforpligtende kald efterfølgende for at høre om din oplevelse og give dig mulighed for at blive studiemedlem hos os. Er du allerede medlem, så kan du tilmelde dig ved at logge ind

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund