Lær at navigere i tvivl

Alle medlemmer, It-ansatte, Ledere, Studerende
Åben
1 6

En ny ledelseskompetence har vist sig at være kritisk, når vi i stigende grad skal navigere i ukendt farvand, nemlig evnen til at være i tvivl.

• Forståelse for din evne til at rumme uvished
  • Forbindelsen mellem tvivl og nyskabelse i arbejdslivet
  • Forståelse for de centrale elementer af tvivl, som efterspørges i arbejdslivet
  • Forståelse for den menneskellige side af den agile bølge, der ruller ind over virksomheder i dag
  • Erfaringsudveksling med andre deltagere om, hvordan tvivlen med fordel kan få plads i dit arbejds- og privatliv

Mere om indholdet

I mange år har man honoreret både ledere og medarbejdere for deres evne til at vide, til at kende retningen og eksekvere. Det skal vi stadig. Men en ny ledelseskompetence har vist sig at være kritisk for fremtiden, nemlig evnen til at være i tvivl.

På dette gå-hjem-arrangement skal vi se nærmere på, hvordan tvivl påvirker os - hvordan vi helt instinktivt forsøger at handle os ud af tvivl - og hvordan du kan lære at tænke og bevare roen, når du befinder dig i ukendt farvand.

Format

Der veksles mellem undervisning, grupperefleksion og dialog mellem deltagere og underviser.

Kl. 16.30 Kaffe og kage

Kl. 17.00 Selve arrangementet går i gang

Kl. 18.30 Sandwich

Kl. 19.00 Arrangementet fortsætter

Kl. 20.00 Tak for i aften

Arrangementet kan stå alene, men kan også indgå som en del af en række på tre. De to beslægtede arrangementer handler om frygt og mod.

Om underviser

Mads Autrup er konsulent i erhvervspsykologi, foredragsholder indenfor forandring og følelser i organisationer, og ekspert i erhvervspsykologisk mindfulness og mentaltræning.

Han har mere end 15 års erfaring i rollen som organisationskonsulent, indenfor temaer som ledelsessparring, facilitering, coaching og undervisning - i internationale og danske virksomheder. Han har i flere år arbejdet tæt sammen med organisationer i det finansielle område. Mads er uddannet cand.mag. i psykologi samt HD fra CBS, og leder til daglig sin egen virksomhed www.madsautrup.com.

Øvrig info

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Mads Autrup

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund