Lær af coronakrisen – hvordan kommer vi back to better og ikke bare back to normal?

24. aug 2021, 17.00 - 18.30
Gå-hjem-møde
Afholdelsessted
Radisson Blu, Scandinavia
Amager Boulevard 70
tilmeldingsfrist
23. august 2021
Ledere, Alle medlemmer
Åben
2 4

Det forventes, at vi i efteråret for alvor kan se lys for enden af tunnelen. På webinaret dykker vi ned i, hvad du og arbejdspladsen kan lære af coronakrisen.

”Man skal aldrig lade en krise gå til spilde” er et udtryk, mange har anvendt under coronakrisen. Men hvordan trækker man konkret læring ud af krisen, og hvad har andre lært? Coronakrisen har været en omvæltning for mange, og de fleste har haft både gode og mindre gode erfaringer med de nye arbejds- og samarbejdsformer samt muligheder i privatlivet.

Du vil på dette gå-hjem-møde få viden og konkret inspiration til at arbejde med læring med fokus på både arbejds- og privatlivet. Der trækkes bl.a. på underviserens forskningsprojekt om trivsel og opgaveløsning under coronakrisen.

DU FÅR:

• Viden om hvad tidligere kriser har lært os
  • Indsigt i forskellige læringsformer og betydningen af at gå fra single loop til dobbelt loop læring
  • Inspiration og konkrete råd til, hvordan man selv kan trække læring ud af coronakrisen - med fokus på både arbejdsliv og privatliv
  • Inspiration og konkrete råd til, hvordan man kan understøtte, at der trækkes læring ud af coronakrisen på arbejdspladsen
  • et fagligt og inspirerende oplæg og blive præsenteret for konkrete redskaber og gode råd.

Der er mulighed for at drøft med oplægsholderen og andre engagerede deltagere. Forvent derfor, at du også kommer til at reflektere over din egen læring fra coronakrisen.

PROGRAM

Kl. 16.30: Kaffe og kage
Kl. 17.00: Arrangementet går i gang
Kl. 18.30: Tak for i dag og sandwich to go

UNDERVISER

Malene Friis Andersen, er ph.d. og autoriseret psykolog. Hun har de seneste 15 år arbejdet som selvstændig organisationspsykolog og som forsker. Malene er aktuelt forskningsgruppeleder for et større forskningsprojekt om trivsel og arbejdsfællesskaber under coronakrisen. Hun er forfatter til flere videnskabelige artikler og bøger, bl.a. ”Stop Stress - Håndbog til ledere”, som blev kåret til Årets Ledelsesbog.

ANDEN INFO

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til webinaret vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Malene Friis Andersen

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund