Krypto – muligheder og udfordringer set med Julie Galbos øjne

Alle medlemmer, Ikke-medlemmer
Åben
2 1

Kryptovaluta, digitale valuter og bitcoin er blevet det varmeste emne i den finansielle sektor lige nu.

Mere om indholdet
For hvilke muligheder og risici er der egentligt forbundet med de nye valutaer?
Åbner vi for en ladeport af farlige bivirkninger såsom manglende finansiel regulering, eller er det bare smart at kunne betale sin nye Tesla i bitcoins? Nordeas tidligere risikochef Julie Galbo, der i dag har flere tunge bestyrelsesposter i den digitale og finansielle sektor, er gæst. Og du vil have mulighed for at deltage i debatten med spørgsmål og kommentarer på dette.

16.30-17.00 Tjek ind, networking, et glas vin eller en tår kaffe
17.00-18.15 Oplæg ved Julie Galbo og debat styret af Ole Krohn
18.15-19.00 I kan vende bedste pointer med kolleger fra sektoren over den sidste tår, inden I smutter hjem og nyder fyraftenen.

Om underviser
Julie Galbo er Nordeas tidligere risikochef og bestrider i dag flere tunge bestyrelsesposter i den digitale og finansielle sektor.
Ordstyrer er Ole Krohn, kommentator på TV 2 Business.

Tilmelding ikke-medlem
Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du tilmelde dig dette arrangement, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk med dit fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Anden info
Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Julie Galbo

Ole Krohn

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund