Italiensk for begyndere

Alle medlemmer, Ikke-medlemmer
Åben
2 4

Om italiensk politik og økonomi og alt det andet, der fascinerer ved støvlelandet

Indhold
Eva Ravnbøl fortæller levende om Italien. Om det land, der er blevet hendes andet fædreland efter at have været bosat der i 30 år. Hvorfor er landet konstant i økonomisk knibe, med banker i knæ og regeringsledere, der skifter med den største hastighed i Europa? Det er ét spørgsmål af flere, der vil blive vendt på denne aften. Hun er aktuel med bestselleren ”Gud er italiener” og giver i dette foredrag sit særlige syn på Italien med afsæt i mange af de nedslag, hun gør i bogen.

16.30-17.00 Tjek ind og networking med andre deltagere fra sektoren
17.00-17.45 Oplæg med Eva Ravnbøl - første del med spørgsmål
17.45-18.15 En bid mad, et glas vin og networking med interessefæller i branchen
18.15-19.00 Oplæg med Eva Ravnbøl - anden del med spørgsmål

Om oplægsholder
Eva Ravnbøl er en dansk journalist, korrespondent og forfatter. Hun har siden 1990 haft bopæl i Rom, og fra 2011 været freelance researcher, reporter og korrespondent for TV 2 og TV 2 New. Hun har lige udgivet bogen Gud er italiener.
Ordstyrer er Ole Krohn, kommentator på TV 2 Business.

Tilmelding ikke-medlem
Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du tilmelde dig dette arrangement, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk med dit fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Anden info
Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Eva Ravnbøl

Ole Krohn

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund