Hvilken tidstype er du ? ..... VIRTUELT medlemsmøde med Trine Kolding og Finansforbundet NYKREDS

24. nov 2021, 16.30 - 18.00
Afholdelsessted
Holdes virtuelt
Ved egen device
tilmeldingsfrist
22. november 2021
Kun for
Finansforbundet NYKREDS medlemmer
Åben

Er du tidsoptimist, tidsrealist eller tidspessimist?

Afbrydelser er en del af arbejdsdagen, men kan gøre det svært at planlægge og holde fokus på den enkelte opgave. Her får du konkrete tips og metoder til, hvordan du kan håndtere afbrydelser, styrke koncentrationen og skabe mere tid. Du får også indblik i din egen og andres tidstype, vi giver din planlægning et serviceeftersyn, og du får værktøjer til tidsrealistisk planlægning.

Om Trine Kolding

Livet som direktør, mor til tvillinger og forfatter gør, at Trine Kolding kender de udfordringer der følger med, især når hverdagen skal hænge sammen. Siden år 2000 har hun inspireret og rådgivet travle ledere og medarbejdere i at få det optimale ud af tiden. Sideløbende har hun skrevet seks anmelderroste bøger om emnet, hvoraf den nyeste hedder “Kend din tidstype og få styr på planlægningen”. Trine Kolding er uddannet på Danmarks Pædagogiske Universitet, Copenhagen Business School og er derudover proceskonsulent samt certificeret coach.

Streames til din PC via Teams LiveEvents.

Husk at reservere tiden i din kalender. Vi sender linket dagen før til den mailadresse du har tilmeldt dig fra.

Mødet starter kl. 16.30, hvor Finansforbundet NYKREDS orienterer. Trine går på kl. 17.00 og vi forventer at slutte omkring kl. 18.00.

Vi glæder os til at møde dig.

Ikke medlem af Finansforbundet NYKREDS – Intet problem!

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du tilmelde dig mødet, ved at sende en mail til nykreds-mail@nykredit.dk - skriv ”Trine Kolding – VIRTUELT” i emnelinjen og oplys dit fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads.

Efter mødet kontakter Finansforbundet dig for at fortælle om dine fordele og muligheder som medlem af Finansforbundet.

Anden info

Vi gør opmærksom på, at dit navn- og mailoplysninger kan blive videregivet til underviser og konferencested, alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Deltagere på dette virtuelle møde vil kunne se navnene på de andre deltagere.

Kontakt sekretær, Finansforbundet NYKREDS

Bente Plambeck Geertsen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund