Hvidvask og terrorfinansiering

1. september 2022
Ledige
Åben

Kurset er for ledige og fratrædende medlemmer

Beskrivelse af forløb vedr. hvidvask og terrorfinansiering:

"Pengeinstitutterne løfter en vigtig samfundsmæssig opgave med at bekæmpe hvidvask og terror, og de bruger mange ressourcer på at leve op til reglerne, både i hvidvask-funktionen, i compliance-funktionen, i IT, og i de kundevendte funktioner.

Få på 2 dage styrket dit kendskab til hvidvask- og terrorlovgivningen, både teori og praksis, så du til dialogen med din næste arbejdsgiver har et bredere og dybere kendskab til hvidvask og terror og pengeinstitutternes rolle.

Forløbet er planlagt som en fortsættelse af 2 dages forløbet vedrørende compliance, men det er også muligt at springe direkte på dette hold, da der gives en kort introduktion til compliance. Du får dog størst udbytte ved at deltage i begge forløb.

Datoer:
19.-20. september 2022 – begge dage kl. 9-15

Du får bevis for din deltagelse i kurset."

Der vil over de 2 dage være holdundervisning, gruppearbejde og cases, så deltagerne kommer også på banen, bl.a. med egne erfaringer og refleksioner. Materiale til kurset udleveres digitalt inden kursusstart, så du skal medbringe en pc til kurset.

Underviser på kurset er Astrid Thomas fra Astrid Thomas Consulting, og underviseren har selv stor praktisk erfaring med arbejdet med at bekæmpe hvidvask og terrorfinansiering, i både større og mindre pengeinstitutter.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og evt. konferencested alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Når du registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er et lukket kursus, og at kurset er udbudt af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Kurset er et lukket kursus, og der er to lektioner pr. dag. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og registrer din uddannelse.

Kontakt kursusadministrator

Monica Christiansen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund