Haaukins - en træningsplatform til cybersikkerhed

25. aug 2021, 9.00 - 9.30
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
25. august 2021
It-ansatte
Åben
2 5

På dette webinar bliver du introduceret til træningsplatformen Haaukins, der kan bruges til at sætte fokus på cybersikkerhed.

Det får du

• Fokus på cybersikkerhed
  • Introduktion til Haaukins-platformen
  • Gennemgang af, hvilke udfordringer Haaukins platformen kan hjælpe med at belyse

Mere om indholdet
Webinaret begynder med en kort introduktion til cybersikkerhed generelt, og derefter introduceres Haaukins platformen. Du vil få et overblik over, hvordan Haaukins kan være med til at forhøje forståelsen af vigtigheden af Cybersikkerhed. Endelig gennemgår vi ”Challenges” som er tilgængelige på Haaukins.

Program
Webinaret åbner med en kort introduktion, og derefter vil oplægsholder præsentere og gennemgå konkrete cases. Der kan stilles spørgsmål undervejs via chat.

Om underviser
Mikkel Høst Christiansen studerer kandidat i Cybersikkerhed på Aalborg Universitet i København og er en del af Dansk ITs fagråd for informationssikkerhed. Mikkel er ansat som student developer og ambassadør på AAU for Haaukins platformen.

Praktisk information
Sted: Online (Zoom platform)
Dato: 25. august 2021
Varighed: 30 minutter
Format: Webinar
Tidspunkt: 09.00

Tilmelding dig via Danske IT: her

Bemærk at du skal logge ind med Dansk It brugerlogin for at tilmelde dig webinaret. Oplever du problemer med dette så kontakt gerne Dansk It på MeetInspire@dit.dk

Dette arrangement udbydes i samarbejde med DANSK IT, Danmarks største uafhængige forening for it-professionelle og it-brugere.

Anden info

Under webinaret vil dit navn, email og evt. billede og video være synlig for de øvrige deltagere i arrangementet. Dit navn, email, stilling og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund