Grundlæggende regnskabsforståelse

21. januar 2022
Ledige
Udsolgt

For ledige og fratrædende medlemmer.

Kurset giver en grundlæggende indføring i bogføringssystemet og en forståelse for regnskabet og arbejdet med det. Med udgangspunkt i teoretisk viden vil kurset arbejde med, hvordan det kan omsætte til praktisk anvendelse, så deltagerne bliver kvalificeret til at bidrage aktivt til virksomhedens økonomistyring.

Kurset vil komme omkring følgende hovedpunkter:

• Bogføringssystemet
  • Udarbejdelse af regnskab
  • Virksomhedens årsregnskab
  • Regnskabsanalyse
  • Udarbejdelse af budgetter

Kurset gennemføres over tre dage.

Datoer: 7/2 – 8/2 – 9/2 kl. 9-15

OBS: Kurset foregår online, og der skal bruges pc/mac med installeret Excel og internetadgang samt headset (med lyd og mikrofon).

Vi gør opmærksom på, at navn-, cpr. nr., adresse og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og evt. konferencested alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Dit navn, email, billede og video kan være synligt for andre deltagere, når du logger på eventet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Når du registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er et lukket kursus, der er to lektioner pr. dag, og kurset er udbudt af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og registrer din uddannelse.

Kontakt kursusadministrator

Monica Christiansen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund