Genstart af dansk økonomi efter Coronakrisen - mød overvismanden - også for ikke-medlemmer

18. jun 2021, 12.15 - 13.00
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
15. juni 2021
Alle medlemmer, Studerende
Åben
1 8

De store hjælpepakker, der har holdt hånden under dansk økonomi, lakker mod enden.

Hvordan er udsigterne for at genstarte dansk økonomi, når store dele af samfundet er genåbnet? Få et helt frisk overblik med overvismand Carl- Johan Dalgaard.

Bør man gøre noget for at puste liv i oplevelsesindustrien, der har været hårdest ramt under krisen? Kommer vi til at mangle arbejdskraft, når tingene normaliserer sig? Hvilken økonomisk politik anbefaler vismændene for at få økonomien i fremgang? Vær med på skærmen, når overvismanden giver sine vurderinger.

Webinar med TV 2’s finanskommentator Ole Krohn som ordstyrer.

Platform:

Vi bruger platformen Team Live Event til afviklingen af webinaret.

Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 10-15 min. før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til webinaret vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Ikke-medlem

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund