Generalforsamling i Finansforbundet Jyske Bank Kreds

Jyske Bank Kreds medlemmer
Åben
1 9

Kredsen afholder generalforsamling 19. marts 2022. Vær opmærksom på, om du ønsker spisning og overnatning på hotellet, inden du tilmelder dig. Kontakt kredskontoret på telefon 89 89 26 00, hvis du har spørgsmål ifm. ovennævnte.

Dit navn, virksomhed og evt. e-mail vil blive videregivet til hotellet i tilfælde af overnatning.

Der vil ifm. tilmeldingen fremkomme en samtykketekst, som du skal acceptere for at komme videre. Dette vil kun have betydning, hvis generalforsamlingen senere skulle blive ændret til virtuel afholdelse, hvor dine oplysninger (navn, billede, virksomhed og evt. mail) eventuelt vil fremgå i Teams.

Du kan til enhver tid gøre indsigelse ift. videregivelse af dine personoplysninger eller trække dit samtykke tilbage. Dette kan du gøre ved at sende en mail til kredse-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navn på arrangementet. I tilfælde af at du trækker samtykket tilbage, kan du naturligvis ikke deltage.

Hvis du lider af nogen form for fødevareallergi eller andre allergener, der skal tages hensyn til, bedes du give besked direkte til hotellet.

Kontakt sekretær, Finansforbundet Jyske Bank Kreds

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund