Gå-hjem-møde for ansatte i Jyske Bank med humorist Rune Green

Kun for
Jyske Bank Kreds medlemmer
Åben

Gå-hjem-møde med masser af humor

Hvordan kan arbejdsdagen bliver sjovere ved bevidst brug af humor? Det får du svaret på, når Rune Green deler ud af sin humor-værktøjskasse. Han kan finde det sjove i enhver situation og overrasker med pointer, som du ikke så komme. Rune er uddannet fra Århus universitet, hvor han har forsket i humor og komik. I snart 30 år har han arbejdet med humor på alle tænkelige måder og deler ud af sin store viden som en særdeles morsom foredragsholder, formidler og konsulent.

Program for aftenen
Kl. 16:30 – Sodavand/øl og sandwich
Kl. 17:00 – Opstart med formandskabet
Kl. 17:20 – Rune Green
Kl. 18:45 – Slut

Anden info
Dit navn, stilling, email og virksomhed kan blive videregivet til underviser og konferencested, alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Såfremt du ikke er medlem af Finansforbundet, skal du sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk med dit fulde navn, virksomhed, telefonnummer samt mailadresse, da vi efter arrangementet vil kontakte dig med henblik på eventuelt medlemskab.

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund