Gå-hjem-møde for ansatte i Jyske Bank med humorist Rune Green

Åben

Gå-hjem-møde for alle ansatte i Jyske Bank

Foredragsholder:

Rune Green er humorist. Han ved alt om humorens virkemidler, og de uendelig mange positive tilbagemeldinger taler deres eget tydelige sprog: Rune er en af landets absolut bedste foredragsholdere indenfor humor og arbejdsglæde. Han ved om nogen, hvordan man bruger humor til at håndtere både små og store frustrationer i dagligdagen, og han er fantastisk til at formidle det. Hør hvordan arbejdsdagen bliver sjovere ved bevidst brug af humor, når Rune deler ud af sin humor-værktøjskasse. Han kan finde det sjove i enhver situation og overrasker med pointer, som du ikke så komme. Rune er uddannet fra Århus universitet, hvor han har forsket i humor og komik. I snart 30 år har han arbejdet med humor på alle tænkelige måder og deler ud af sin store viden som en særdeles morsom foredragsholder, formidler og konsulent. Rune holder flere forskellige foredrag med humor som omdrejningspunkt. Oplagt hvis du skal bruge et fagligt oplæg, som også er sjovt.

Program for aftenen:

Kl. 16:30 – Sodavand/øl og sandwich

Kl. 17:00 – Opstart med formandskabet

Kl. 17:20 – Rune Green

Kl. 18:45 – Slut

Anden info

Dit navn, stilling, email og virksomhed kan blive videregivet til underviser og konferencested, alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet..

Såfremt du ikke er medlem af Finansforbundet, skal du sende en mail til Jeanne Jeppson på jmj@finansforbundet.dk med dit fulde navn, virksomhed, telefonnummer samt mailadresse, da vi efter arrangementet vil kontakte dig med henblik på eventuelt medlemskab.

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund