Fra målbarhed til mærkbarhed - vejen til et produktivt og sundt arbejdsliv - også for ikke-medlemmer

7. jun 2021, 17.00 - 18.00
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
6. juni 2021
Studerende, Alle medlemmer
Åben
0 7

Det er i dag mere reglen end undtagelsen, at vi skal kunne måle alt. KPI’er med klare mål for vores arbejde er hverdagen for mange medarbejdere. Men findes der en bedre vej til et effektivt og sundt arbejdsliv? På dette seminar præsenterer læge og iværksætter Imran Rashid en anden metode - mærkbarhed. Metoden er effektiv til at navigere bevidst mellem rationelle blindgyder og emotionelle minefelter og kan være din vej til et effektivt arbejdsliv, hvor du trives.

Udbytte

Du får indsigt i

• Hvordan man kan skabe bevidsthedsdesign med udgangspunkt i begrebet mærkbarhed
  • Hvordan forbigående nedregulering af vores tankeprocesser kan skabes for at beskytte den mentale belastning fra informationssamfundet
  • Hvordan vi kommer i flow-tilstand, hvor vi arbejder koncentreret og drives af motiverende følelser
  • De fem faktorer, der udgør de såkaldte KHI’er (Key Human Indicators)
  • Hvordan man arbejder systematisk i hverdagen med det mærkbare og det relationelle på en måde, der virker både for kollektivet og for individet

Herudover får du indblik i, hvordan hjernen er opbygget, hvordan bevidstheden antager forskellige udtryksformer, og hvordan du gennem øvelser kan sætte et spejl op for dit eget arbejdsliv. Gennem refleksion lærer du at forme dit arbejdsliv, så det giver dig fysisk, mental og social trivsel.

Oplægsholder

Imran Rashid er uddannet speciallæge i almen medicin, serieiværksætter, foredragsholder og bl.a. tidligere innovationschef i Danmarks største kæde af privathospitaler, Aleris-Hamlet. Han er også forfatter, og hans seneste bog ”Mærkbarhed” udkommer medio april. Bogen dykker ned i, hvordan verden omkring os påvirker verden indeni os, og hvorfor vi er nødt til at bevæge os fra målbarhed til mærkbarhed.

Platform

Vi bruger platformen Team Live Event til afviklingen af webinaret.

Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 10-15 min. før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til webinaret vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Ikke-medlem

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Imran Rashid

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund