Regnskabssystemernes centrale rolle i den digitale udvikling -også for ikke-medlemmer

3. jun 2021, 17.00 - 18.00
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
2. juni 2021
Alle medlemmer, Studerende, Ikke-medlemmer
Ingen tilmelding
0 3

Vi giver dig det fulde overblik og en konkret forståelse for værdien af regnskabsdata, når du skal skabe digitale løsninger, der styrker virksomheden.

Deltag i webinaret, hvor Nicolai Hofsø fra E-conomic og Nicholas Meilstrup fra Crediwire kaster lys over værdien af og mulighederne med regnskabsdata. Det handler om at arbejde med data i real tid, at byde digitaliseringen velkommen og skabe bedre finansielle oplevelser. Og 89 procent af erhvervskunderne er med på at dele data med deres bank for at få bedre rådgivning.

Udbytte

Du får:

• det fulde overblik
  • en konkret forståelse for værdien af regnskabsdata
  • tips og tricks til at komme i gang i dag

Seriens to andre webinarer

Serien består af foreløbig tre webinarer. De to andre er datolagt, så reserver allerede datoerne nu:

20.05.2021 - Er afholdt – ” Fra startup til stay up - med banken som medspiller” med Mik Thobo Carlsen (CEO i start-up-virksomheden Mindpool, der arbejder med kollektiv intelligens) og Nicholas Meilstrup (serieiværksætter og nuværende CEO i fintech-virksomheden Crediwire, der arbejder for bedre finansielle oplevelser). Klik her

17.06.2021 – ” Digitale løsninger, der optimerer forretningen og kundeoplevelsen” med Allan Thisted (afdelingsdirektør for forretningsudvikling i Sparekassen Kronjylland) og Nicholas (se ovenfor). Klik her

Platform

Vi bruger platformen Teams til afviklingen af webinaret.

Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 10-15 min. før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

På webinaret har du mulighed for at stille spørgsmål i Q&A.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til webinaret vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Ikke-medlem

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Oplægsholdere

Ecosystem & Fintech Director Nicolai Hofsø fra VISMA E-conomic.

Nicholas Meilstrup, serie- entreprenør og nuværende CEO i fintechvirksomheden Crediwire, der arbejder for bedre finansielle oplevelser.

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund