Forstå dit eget mod

Alle medlemmer, It-ansatte, Ledere, Studerende
Åben
1 9

Opdag sammenhængen mellem dit eget mod og din evne til at vise sårbarhed og være dig selv i dine relationer. Lær hvordan du bringer dig selv i spil og får modet til at stå på mål for det, du tror på.

Kurset giver dig

• Indsigt i dit eget mod: Hvornår er du naturligt modig, og hvornår bliver modet sat på prøve?
  • Konkrete værktøjer til at aktivere dit personlige mod, når du står midt i en udfordrende situation
  • Forståelse af, hvordan du bruger din person og professionelle rolle mest virkningsfuldt
  • Perspektiver på sammenhængen mellem sårbarhed, mening og mod i hverdagen.

Mulighed for sparring med andre deltagere, om hvordan mod kan udtrykke sig i arbejdslivet.

Mere om indholdet

Mod er en personlig kompetence af afgørende betydning i dit arbejdsliv. Mod udtrykker sig forskelligt i den enkelte og afhænger i høj grad af situationen. Et fællestræk er dog, at vi har brug for modet, når noget er på spil. Når vi stiller os frem, når vi brænder for noget, og når vi siger nej og sætter grænser for andre. Ikke mindst kræver det mod at bede om hjælp eller udvise sårbarhed.

Dette gå-hjem-arrangement er for dig, som er nysgerrig på, hvordan mening i dit arbejdsliv hænger sammen med din villighed til at bringe dig selv i spil og modet til at stå på mål for det, du tror på.

Format

Der veksles mellem undervisning, grupperefleksion og dialog mellem deltagere og underviser.

Kl. 16.30 Kaffe og kage
Kl. 17.00 Selve arrangementet går i gang
Kl. 18.30 Sandwich
Kl. 19.00 Arrangementet fortsætter
Kl. 20.00 Tak for i aften

Arrangementet kan stå alene, men kan også indgå som en del af en række på tre. De to beslægtede arrangementer handler om frygt og tvivl.

Om underviser

Mads Autrup er konsulent i erhvervspsykologi, foredragsholder indenfor forandring og følelser i organisationer, og ekspert i erhvervspsykologisk mindfulness og mentaltræning.

Han har mere end 15 års erfaring i rollen som organisationskonsulent, indenfor temaer som ledelsessparring, facilitering, coaching og undervisning - i internationale og danske virksomheder. Han har i flere år arbejdet tæt sammen med organisationer i det finansielle område. Mads er uddannet cand.mag. i psykologi samt HD fra CBS, og leder til daglig sin egen virksomhed www.madsautrup.com.

Anden info

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Mads Autrup

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund