FOKUS - sådan skaber du gode arbejdsbetingelser for din hjerne

1. sep 2022, 9.00 - 16.00
Format
1-dags kursus
Afholdelsessted
Finansforbundet
Applebys Plads 5
Tilmeldingsfrist
17. august 2022
250,00 kr.
Alle medlemmer
Åben
0 1

Har du tankemylder, kæmper du med at koncentrere dig om det, du er i gang med, og har du svært ved at være ordentligt til stede? Med en stærkere fokusmuskel får du mere tid, overskud og nærvær samtidig med, at du booster din personlige effektivitet.

Udbytte

• Find dine fokusrøvere: Lær, hvordan du kan skrue ned for dem og op for fokus
  • Syv gode grunde til at gøre én ting gang + inspiration til at komme i gang
  • Smarte tips, der øjeblikkeligt booster dit fokus, og strategier til at håndtere afbrydelser
  • Fem gange så effektiv! Udnyt dine fokusperioder og hold rigtige hjernepauser
  • Drop overspringshandlingerne! 10 metoder til at snyde din hjerne i gang og få tingene gjort

Mere om indholdet
Med udgangspunkt i Trine Koldings nye bog ”FOKUS - sådan skaber du gode arbejdsbetingelser for din hjerne” får du inspiration og værktøjer til at skærpe dit fokus og holde opmærksomheden ét sted ad gangen. Med en stærkere fokusmuskel får du mere tid, overskud og nærvær samtidig med, at du booster din personlige effektivitet.

Forberedelse - maksimér udbyttet og effekten af kurset
Forskning inden for læring viser, at udbyttet og effekten stiger markant, når kurset kombineres med både forberedelse og opfølgning. Derfor skal du inden kurset forberede to opgaver, og i to måneder efter afholdelsen vil du modtage opfølgning i din indbakke.

Format
Heldagskursus. Kurset er tilrettelagt således, at emnerne behandles i teori og praksis - vekslende mellem korte oplæg, øvelser og refleksion.

Kl. 08:30 Morgenmad
Kl. 09:00 Kursus starter
Kl. 12:00 Frokost
Kl. 12:45 Kursus fortsætter
Kl. 14:15 Kaffe, Te og kage
Kl. 14:30 Kursus fortsætter
Kl. 16:00 Tak for i dag

Afbud
Du kan gratis melde afbud indtil 14 dage, før arrangementet afholdes. Melder du afbud senere, refunderer vi ikke dit deltagergebyr.

Underviser
Trine Kolding er underviser, forfatter og tidscoach med speciale i personlig effektivitet og planlægning. Hun er fast underviser hos Finansforbundet med speciale i personlig effektivitet og planlægning.

Trine Kolding har undervist i tidsstyring siden 2000 og er forfatter til otte bøger om effektivitet og fokus. Seneste udgivelse er bogen "FOKUS - sådan skaber du gode arbejdsbetingelser for din hjerne" (Gyldendal, 2022).

Uddannelsesmæssig baggrund

• Copenhagen Business School
  • Danmarks Pædagogiske Universitet
  • Proceskonsulent v/ Rambøll Attractor
  • Certificeret coach

Anden info
Dit navn, stilling, e-mail og virksomhed kan blive videregivet til underviser og konferencested, alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Trine Kolding

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund