Flere kvinder på ledelsesgangene i Danske Bank

Finansforbundet i Danske Bank medlemmer
Åben
1 9

Hvorfor er diversitet og inklusion vigtigt på arbejdspladsen? Businesscasen er klar: Der er fordele i profit, trivsel, performance og innovation. Hvorfor er det så så svært at opnå en divers arbejdsstyrke i Danske Bank? Lad os se på, hvad der sker i koncernen for at gøre Danske Bank mere divers og diskutere, hvad kvinder selv kan gøre for at sparke døren ind til en ledende rolle.

På denne faglige fredag får du viden om:

• Hvorfor diversitet og inklusion er vigtigt
  • Danske Banks begyndelse på rejsen mod mere diversitet og inklusion

Oplægsholder

Nicole Lynn van der Doe

Co-Head Treasury After-Sales, Markets and Transaction Banking, LC&I.

Daniel Løvbjerg Jørgensen

dajr@danskekreds.dk

Platform:

Finansforbundet i Danske Bank sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 10-15 min. før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

Ikke-medlem

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk , med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Randi Van Dijk Nielsen