Fit and proper

Alle medlemmer, Ikke-medlemmer
Åben
2 4

Finanstilsynet har i flere tilfælde vendt tommelfingeren nedad overfor de allerøverste udnævnelser i bankerne. Senest kunne medierne berette om Lars Mørch, der ikke kunne opnå godkendelse som Jyske Bank direktør. Er kriterierne for Fit and proper for stramme? Går Finanstilsynet videre end den europæiske praksis? Bruger Finanstilsynet Fit and proper våbnet for meget og bliver det nærmest umuligt for bankerne at finde egnede kandidater?

Vi tager debatten på dette webinar mellem Finanstilsynets formand Nina Dietz Legind og Finans Danmarks adm. Direktør Ulrik Nødgaard. Ole Krohn er ordstyrer og du kan deltage i debatten.

Ikke-medlem
Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Platform
Vi bruger platformen Team Live Event til afviklingen af webinaret. Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på. Tilgå linket 15 min før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

Undervejs i webinaret har du mulighed for at stille spørgsmål via en chatfunktion.

Anden info
Under webinaret vil dit navn, e-mail og evt. billede og video være synlig for de øvrige deltagere i arrangementet. Dit navn, e-mail, stilling og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund