Fakta og fordomme om finanssektoren - også for ikke-medlemmer

8. apr 2021, 12.00 - 12.45
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
1. april 2021
Udsolgt
0 8

Gennem det sidste årti er det kommet på mode at beskylde finanssektoren og dens ansatte for al slags dårligdom. Det begyndte med finanskrisen og i øjeblikket fylder de offentlige fejder om udbyttebetaling og hvidvask. Men hvor meget er baseret på fakta, og hvor meget er alene fordomme? Det undersøger vi sammen med CBS- professorerne Michael Møller og Niels Christian Nielsen. De to professorer fører os gennem problematikken og præsenterer nogle overraskende pointer på dette webinar. Måske vil de ændre din vurdering af fakta og fordomme.

Ole Krohn, TV 2 er ordstyrer.

Platform:

Vi bruger platformen Team Live Event til afviklingen af webinaret.

Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 10-15 min. før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til webinaret vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Ikke-medlem

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Ole Krohn                                 Michael Møller          Niels Christian Nielsen

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund