Få styr på din tid -10 online moduler med tidsstyringsekspert Trine Kolding

tilmeldingsfrist
22. februar 2022
250,00 kr.
Alle medlemmer, Studerende, Unge akademikere (nya)
Åben
0 3

Kunne du også tænke dig at få ekstra 5-10 timer om ugen til dine opgaver - uden at din arbejdsdag bliver længere? Så skal du deltage i et kursus, hvor ekspert i tidsstyring Trine Kolding viser dig, hvordan du gør. Kurset er delt op i ti onlinemoduler, som du kan tage når det passer dig. Du skal bruge cirka en halv time pr. modul.

Ekspert i tidsstyring Trine Kolding giver dig effektive værktøjer til at skabe overblik, lære din tidstype og dens udviklingsmuligheder at kende, lave realistisk og overskuelig planlægning, få klarhed om dine mål og prioriteringer samt øge dit fokus og koncentration.

I en hverdag med mange deadlines, hasteopgaver og afbrydelser er der udfordringer og tidsrøvere nok til at forstyrre vores fokus. Men med små, virkningsfulde justeringer kan du erobre tiden tilbage og gå fra tidsstyret til tidsstyrer.

Når du har gennemgået alle ti moduler, kan du

• identificere tidsrøvere
  • skabe overblik over den store opgave
  • udarbejde tidsrealistiske to-do lister
  • identificere din personlige tidstype

De 10 moduler
I ugentlige videomoduler på 6-8 minutter vil du arbejde med konkrete øvelser, som relaterer sig til din hverdag.

• Modul 1) Sådan tager du kurset
  • Modul 2) Frem med luppen - sådan finder du optimeringsmulighede
  • Modul 3) Kend din tidstype
  • Modul 4) Skru op for tidsrealismen: planlægning til serviceeftersyn
  • Modul 5) Opfølgning på dit tidsbudget og to do-lister
  • Modul 6) Hvad er målet - og hvor klare er dine mål?
  • Modul 7) Prioritering - brug tiden på det rigtig
  • Modul 8) Stil spørgsmål og spar tid
  • Modul 9) Drop overspringshandlinger - kom i gang med opgaven
  • Modul 10) Godt i gang med nye vaner

I løbet af kursets 10 moduler får du med et minimalt tidsforbrug på cirka en halv time pr. modul stor bevidsthed om, hvor netop dine tidsrøvere gemmer sig, og hvordan du får has på dem. Du bliver guidet til nye vaner, som gør hverdagen lettere, mere overskuelig og ikke mindst meget mere effektiv.

Det praktiske
Efter tilmeldingsfristen samles alle tilmeldte på en deltagerliste i henhold til gældende GDPR-regler, og du vil modtage login til onlinemodulerne. Login får du fra Finansforbundets samarbejdspartner (Openmind Kurser).

Om Trine Kolding
Danmarks førende ekspert i effektivitet og planlægning, Trine Kolding, har siden 2000 inspireret og rådgivet travle ledere og medarbejdere i at få det optimale ud af tiden. Sideløbende har hun skrevet syv anmelderroste bøger om emnet og er i dag mediernes foretrukne ekspert på området.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Afbud
Du kan gratis melde afbud indtil 14 dage, før arrangementet afholdes. Melder du afbud senere, refunderer vi ikke dit deltagergebyr.

Anden info
Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund