Få mere tid ! - også for ikke-medlemmer

Finansforbundet i Nordea medlemmer
Åben
1 0

Kender du det, at det er svært at få tid til det hele? Bruger du multitasking at få enderne til at mødes? Oplever du, at den mest knappe ressource er TID?

Ledelsesrådgiver og forfatter Pia Hauge fortæller, hvordan du kan skabe en mere ’hjernevenlig’ arbejdsdag med mere tid, større arbejdsglæde og bedre opgaveløsning.

Du kommer til at høre om:

- Hvordan du får mere tid til det vigtige

- Hvordan du kan nå mere ved at lave mindre

- Hvordan du fordyber dig i en digital verden med støj og forstyrrelser

Finansforbundet i Nordea inviterer til dialog under overskriften ’Lad os tale sammen’ for alle som optakt til vores generalforsamling. Efter oplægget om tid indbyder Pia Hauge og Finansforbundet i Nordeas bestyrelse til dialog om, hvordan vi får bedre tid til det, der er vigtigt.

Tag din kollega og leder med, så I bagefter i fællesskab kan tale om, hvordan I får mest muligt ud af tiden.

Arrangementet holdes også 7. marts kl. 8.30-9.30 på engelsk.

Ikke medlem? Intet problem!

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til heidi.winther@nordea.dk med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig for at fortælle om dine fordele og muligheder som medlem af Finansforbundet.

”Under team mødet/webinaret vil dit navn, e-mail og evt. billede og video være synlig for de øvrige deltagere i arrangementet. Dit navn, e-mail, stilling og virksomhed vil desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til kredse-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet”.

Mødet bliver ikke optaget, både af hensyn til GDPR og for at spørgsmål og svar kan være så fri som muligt.

Husk at reservere tiden i din kalender. Vi sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt som din foretrukne mailkonto i Finansforbundets medlemssystem. Hvis du har registeret din private mail som din foretrukne mailadresse, så husk at videresende linket til din Nordea-konto.

Kontakt sekretariatsmedarbejder

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund