Få dine kunder til at elske at dele data med dig

16. sep 2021, 17.00 - 18.00
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
15. september 2021
Alle medlemmer, Ikke-medlemmer
Åben

I dette webinar stiller vi skarp på data og dine kunder.
Vi ved, at 89 procent af kunderne ønsker at dele data med banken. Men hvordan får vi dem til at dele den rigtige data på den rigtige måde?

Det er vigtigt, at dine kunder vil dele data med banken, og det handler om at have korrekte intentioner, timing og om at skabe mere værdi end forventet.

Se med, når tidligere Group Executive Vice President fra Sydbank Mogens Kristensen sammen med Crediwire CEO Nicholas Meilstrup diskuterer de konkrete fordele ved at få dine kunder til at elske at dele data med dig.

Udbytte

Du lærer at

• Få dine kunder til at elske at dele data med dig
  • Fokuser på den rigtige data
  • Skabe mere værdi på kortere tid

Webinaret kan med fordel kombineres med disse webinarer

Kom tættere på dine kunder med automatiseret bogføring

Lunar udfordrer de traditionelle banker med digitalisering, data og nye muligheder

Oplægsholdere

CEO hos MOKON og tidligere Group Executive Vice President fra Sydbank Mogens Kristensen. Serieiværksætter og Crediwire CEO Nicholas Meilstrup.

Ikke-medlem

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Platform

Vi bruger platformen WebEx til afviklingen af webinaret.

Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 15 min før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

Anden info

Under webinaret vil dit navn, email og evt. billede og video være synlig for de øvrige deltagere i arrangementet. Dit navn, email, stilling og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund