Ekspertdebat: Fortsætter aktiefesten efter corona?

14. okt 2021, 8.00 - 9.15
Morgenmøde
Afholdelsessted
Finansforbundet
Applebys Plads 5
tilmeldingsfrist
11. oktober 2021
Alle medlemmer, Ikke-medlemmer
Åben
1 4

En af coronakrisens store overraskelser har været, at aktierne viste forbløffende styrke og steg over en bred kam trods krisen.

Men fortsætter tendensen, nu hvor krisen er ved at klinge af? Det kan du få Sydbanks aktieanalysechef Jacob Pedersens bud på, når han gæster Finansforbundet.

På morgenmødet vil vi især kigge på det danske eliteindeks, hvor interessante aktier som A. P Møller Mærsk, Novo Nordisk, Ørsted og Vestas kommer i fokus.

Derudover får du også Sydbanks bud på, hvor aktiemarkedet ender i 2021, og hvad udsigten for 2022 er.

Ordstyrer er TV 2’s erhvervskommentator Ole Krohn, og du vil have mulighed for at deltage i debatten med spørgsmål og kommentarer.

Kl. 7.30 – 8.00 Morgenmad

Kl. 8.00 Selve arrangementet går i gang

Kl. 9.15 Tak for i dag

Ikke-medlem

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Anden info

Dit navn, stilling, email og virksomhed kan blive videregivet til underviser og konferencested, alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Jacob Pedersen            Ole Krohn

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund