Bemærk: Flyttet til den 26. august - Digitale løsninger, der optimerer forretningen og kundeoplevelsen -også for ikke-medlemmer

17. jun 2021, 17.00 - 18.00
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
16. juni 2021
Alle medlemmer, Ikke-medlemmer, Studerende
Ingen tilmelding
1 7

Vær med, når Sparekassen Kronjylland giver dig et helt konkret indblik i, hvordan sparekassen arbejder med at skabe digitale løsninger, der på samme tid optimerer forretningen og kundeoplevelsen.

På webinaret møder du afdelingsdirektøren for forretningsudvikling, Allan Thisted, fra Sparekassen Kronjylland. Allan drøfter sammen med serie-entreprenør Nicholas Meilstrup vigtigheden af samarbejde, når der skal skabes nye digitale løsninger i bankerne.  Løsningerne, skal nemlig optimere forretningen, samtidig med at de skal møde kundernes behov. Det opnår man bl.a. ved at sætte afdelingen, der er ekspert i bankens forretning, sammen med rådgiverne, der som ingen andre kender kundernes behov.

Du får indblik i

• hvad kunderne efterspørger
  • hvordan du bruger digitale værktøjer optimalt
  • konkrete løsninger

Seriens to andre webinarer

Serien består af foreløbig tre webinarer. De to andre er datolagt, så reserver allerede datoerne nu:

20.05.2021 - Er afholdt – ” Fra startup til stay up - med banken som medspiller” med Mik Thobo Carlsen (CEO i start-up-virksomheden Mindpool, der arbejder med kollektiv intelligens) og Nicholas Meilstrup (serieiværksætter og nuværende CEO i fintech-virksomheden Crediwire, der arbejder for bedre finansielle oplevelser). Klik her

03.06.2021 - Er afholdt – ” Regnskabssystemernes centrale rolle i den digitale udvikling” med Nicolai Hofsø (VISMA E-conomic) og Nicholas Meilstrup (Crediwire) Klik her

Platform

Vi bruger platformen Teams til afviklingen af webinaret.

Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 10-15 min. før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

På webinaret har du mulighed for at stille spørgsmål i Q&A.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til webinaret vil blive videregivet til underviser og kursusudbyder til brug for afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Ikke-medlem

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Oplægsholdere

Allan Thisted, afdelingsdirektør for forretningsudvikling i Sparekassen Kronjylland.

Nicholas Meilstrup, serie- entreprenør og nuværende CEO i fintechvirksomheden Crediwire, der arbejder for bedre finansielle oplevelser.

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund