Danmarks økonomiske situation og finansielle stabilitet

27. aug 2021, 8.00 - 8.45
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
26. august 2021
Alle medlemmer, Ikke-medlemmer
Åben
2 7

Hvor hurtigt vil dansk økonomi  genrejse sig efter Coronakrisen? Er det tid til opstramning af finanspolitikken for at opsvinget ikke kører  af sporet. Risikerer vi flaskehalse i dansk økonomi. Danmarks Nationalbank spiller en stadig mere aktiv rolle i den økonomiske debat.

Mød Nationalbankdirektør Per Callesen på dette webinar.

Kan den danske økonomi klare sig på trods af milliardudgifter til Corona. Hvordan ser de danske bankers  sundhedstilstand ud efter Coronakrisen. Er det nødvendigt med indgreb på boligmarkedet.?

Du kan stille spørgsmål og kommentarer direkte til Per Callesen. Ordstyrer er TV2s Ole Krohn.

Ikke-medlem

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Platform

Vi bruger platformen WebEx til afviklingen af webinaret.

Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på.

Tilgå linket 15 min før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

Undervejs i webinaret har du mulighed for at stille spørgsmål via en chatfunktion.

Anden info

Under webinaret vil dit navn, email og evt. billede og video være synlig for de øvrige deltagere i arrangementet. Dit navn, email, stilling og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Kontakt kursusadministrator

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund