Compliance

26. marts 2021
Ledige
Udsolgt

Kurset er for ledige og fratrædende medlemmer

Beskrivelse af forløb vedr. compliance

"Compliance er vigtigt for alle medarbejdere i pengeinstitutterne, uanset om du arbejder i Compliancefunktionen, i en anden kontrolfunktion, eller i en kundevendt funktion.

Bliv på kurset klædt på til at være en positiv medspiller i compliancearbejdet. Du får god viden om hele regelgrundlaget, øvrige kontrolfunktioner, og om praktikken med udførelse af compliance i forskellige fagområder, bl.a. hvidvask, kredit og persondata. Efter gennemførelse af kurset står du stærkere i dialogen med din næste arbejdsgiver om, hvad du kan bidrage med i relation til compliance.

Datoer: 15-16. april 2021 – begge dage kl. 9-15

Du får bevis for din deltagelse i kurset."

Der vil over de 2 dage være holdundervisning, gruppearbejde og cases, så deltagerne kommer også på banen, bl.a. med egne erfaringer og refleksioner. Kurset gennemføres digitalt, og du skal bruge computer med internetadgang og headset.

Underviser på kurset er Astrid Thomas fra Astrid Thomas Consulting, og underviseren har selv stor praktisk erfaring med compliance i både større og mindre pengeinstitutter.

Vi gør opmærksom på, at navn- og mailoplysninger på alle tilmeldte til dette arrangement vil blive videregivet til underviser, kursusudbyder og konferencested til brug for deres afvikling af arrangementet. Vi deler ikke dine oplysninger med de øvrige kursusdeltagere.

Når du registrerer din kursustilmelding hos din A-kasse, skal du skrive, at kurset er et lukket kursus, og at kurset er udbudt af dit fagforbund ”Finansforbundet”, da du har mulighed for at deltage i uddannelse på op til 2 uger arrangeret af Finansforbundet. Der er to lektioner pr. dag, Gå ind på FTF-A’s tast selv service med NemID og brug ”Blanket til undervisning”.

Kontakt kursusadministrator

Monica Christiansen

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund