Chat GPT og Generativ AI. OGSÅ FOR IKKE MEDLEMMER ANSAT I NYKREDIT

Finansforbundet i Nykredit medlemmer
Ikke-medlemmer
Venteliste

Denne event er for alle ansatte i Nykredit.

Kom med når forsker, praktiker og ekspert i kunstig intelligens med fokus på sprogteknologi, Erik David Johnson fortæller om muligheder, begrænsninger og hvad fremtiden vil byde på, ift. ChatGPT og de andre større tiltag inden for Generativ AI.

ChatGPT og generativ AI er på alles læber
-men hvilken betydning får det for din hverdag i finanssektoren?

Hør en af Danmarks førende eksperter give en faglig indsigt i hvordan AI virker, hvorfor ChatGPT er på alles læber og ikke mindst helt konkrete opgaver du som er ansat i i Finanssektoren kan bruge AI til i din hverdag.

12.00 Erik David Johnson om Chat GPT
13.00 Tak for idag!

Oplægsholder
Erik David Johnson har, med sin baggrund fra Harvard Business School og som partner i en global investeringsvirksomhed, en enestående ekspertise. Hør hans unikke indsigter i markedet, teknologi og ansvarlig finans. Gå ikke glip af chancen for inspiration fra Erik David Johnsons bemærkelsesværdige rejse.

Ikke medlem?
Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde?dig dette arrangement ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Ved tilmelding giver du samtykke til, at Finansforbundet må kontakte dig telefonisk, pr. mail eller via sociale medier (Meta, Google, YouTube og LinkedIn). Samtykket kan til en hver tid tilbagekaldes ved at sende en mail til afmeldsamtykke@finansforbundet.dk.

Erik David Johnson

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund