CEO – først som mand, nu som kvinde - Livestream

Ledere
Åben
0 6

Nu kan du møde Caroline Farberger – tidligere topchef i Codan – som gik hjem fra arbejde en eftermiddag for to år siden som mand og mødte ind næste morgen som kvinde.

DETTE ER LIVESTREAM

Ønsker du i stedet at møde Caroline Farberger fysisk på Scandic Spectrum i København, så kan du tilmelde dig morgenmødet med fysisk fremmøde.

Tilmelding til fysisk fremmøde foregår her

Carolines historie om at være CEO først som mand og så som kvinde er både enestående og utroligt inspirerende, men den stopper ikke der. Lige siden hendes transition fra mandlig til kvindelig CEO har hun oplevet, hvordan vi, som ledere og medarbejdere, positionerer hinanden ift. magt.

H
vilke bias’er, der er til stede mellem kønnene, også selvom vi måske tror, vi er opmærksomme på det. Dét og ikke mindst den privilegie-blindhed, der er mellem kønnene, fortæller hun om, når hun helt unikt gæster Finansforbundet denne morgen.

Kl. 8.00 – Velkommen til denne talk

Kl. 8.05 – Caroline Farberger giver sin talk
Kl. 8.45 – Mulighed for spørgsmål fra salen

Kl. 9.00 – Tak for i dag

Om oplægsholder
Caroline Farberger er en erfaren CEO med mere end 25 års erfaring fra den finansielle sektor, og særligt med at lede teams og strategier i både store virksomheder og startup-miljøer.

Caroline er for nylig kommet til investeringsselskabet Wellstreet for at fungere som partner og bestyrelsesformand efter en succesfuld seksårig periode som administrerende direktør for ICA Insurance. Under hendes ledelse voksede ICA fra en upstart-udbyder til et af de hurtigst voksende forsikringsselskaber i Sverige.

Derudover er Caroline foredragsholder og forfatter til bogen ”Jeg, Caroline”

I maj 2022 modtog Caroline Womenomics Leadership Award, idet hun blev hædret som en dygtig administrerende direktør og transkønnet rollemodel ved at bruge sin platform og personlige historie til at udfordre virksomheders kønsbias’er.

The response from the organisation and the conversations it has triggered is just wonderful.”
A. M., Nordic Vice President, Procter & Gamble

“The feedback has been overwhelmingly positive.”

S. S., Managing Partner, McKinsey & Company, Sweden

“Thank you for a very rewarding conversation. The feedback that my internal team and I have received has been enormously positive.”
A. W., Managing Director, Google Sweden

“The impact of your session today has been unbelievably positive.”
A. H., Managing Director, Head of Willis Towers Watson, Benelux

“Your talk was more than we could ask for, extremely inspiring and personal.”
N. S., Head of D&I Programs, Ericsson

“I just want to say 1000 thank you for your contribution to us today. I have probably never seen such a concentrated audience on an internal event.”
E. P., Partner, Bain & Company

“Caroline Farberger is one of our most appreciated speakers ever. Caroline demonstrates a rare presence and clarity on the scene that leaves no-one unmoved.”
P. M., Program Director, Women In Tech Sweden

Caroline Farberger

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund