Canva – lav et lækkert CV og andre grafiske dokumenter gratis og online

16. nov 2022, 14.00 - 17.00
Online, Webinar
Afholdelsessted
Tilmeldingsfrist
11. november 2022
Ikke-medlemmer, Alle medlemmer, Studerende
Åben
1 6

Lær at bruge den gratis online-tjeneste til at lave CV’er, social media-opslag, PowerPoint-lignende præsentationer, plakater og meget mere.

Udbytte

• Introduktion til Canva, herunder oprettelse af den gratis konto
  • Oprettelse af CV’er og andre grafiske dokumenter med afsæt i tjenestens mange flotte skabeloner
  • Eksport af det tilrettede dokument til PDF, JPG, video eller andre formater
  • Brug af Canva på mobile enheder
  • Løbende tips, tricks og svar på dine spørgsmål i løbet af kurset

Mere om indholdet
Canva er en gratis online-tjeneste til at lave grafiske dokumenter med afsæt i en skabelon eller fra bunden. Tjenesten indeholder mange skrifttyper, billeder, grafikker, videoer mv. og du kan supplere med egne billeder og farver mv. Dokumenterne gemmes online og kan downloades som PDF, JPG eller video. Tjenesten kan bruges fra såvel computer som iPhone, Android-telefoner, tablets mv.
Du behøver ikke kende til Canva for at deltage. Vi opretter kontoen på dagen og sikrer, at det er den gratis udgave – for de forsøger at sælge et løbende abonnement og man skal finde rette vej til den gratis udgave.

Program
Kurset foregår som holdundervisning online og du kan løbende stille spørgsmål og få svar.

Om underviser
Kåre Bjørn Jensen er oprindeligt udlært grafiker og har siden 2000 holdt en lang række kurser i såvel medieproduktion og markedsføring som Excel, Power BI og mere tekniske fag.

Anden info
Dit navn, e-mail, billede og video kan være synligt for andre deltagere, når du logger på eventet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du tilmelde dig dette arrangement, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk med dit fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter arrangementet kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Kåre B. Jensen

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund