Boligmarkedet i 2022 – tid til et indgreb eller retter markedet sig?

1. feb 2022, 8.00 - 8.50
Afholdelsessted
tilmeldingsfrist
27. januar 2022
Alle medlemmer, Ikke-medlemmer
Åben
0 1

Nationalbankens direktør Per Callesen møder i en denne debat overvismand Carl-Johan Dalgaard omkring den aktuelle tilstand på boligmarkedet. Nationalbanken har længe argumenteret hårdt for et indgreb på boligmarkedet for at mindske risiciene for boligbobler, men regeringen har afvist et indgreb som forhastet. Overvismændene har valgt at stille sig ved siden af regeringen og se tiden an.

Så hvad er status i 2022 - er det tid til at begrænse adgangen til afdragsfri lån, skære i rentefradragsretten og skærpe kravene til udbetaling ved køb af ejerbolig eller falder markedet til ro efter en intensiv periode, hvor boligkøberne drev priserne i vejret?

Deltag i debatten på dette webinar, der bliver ledet af Ole Krohn - kommentator på TV2.

Ikke-medlem
Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du godt tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til arrangementer@finansforbundet.dk, med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig omkring dine muligheder som medlem af Finansforbundet.

Platform
Vi bruger platformen Team Live Event til afviklingen af webinaret. Finansforbundet sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt, at vi skal kontakte dig på. Tilgå linket 15 min før, så du kan teste din forbindelse. Det er en god idé at lukke ned for andre programmer såsom mail, chat, Facebook under webinaret, så får du den bedste oplevelse.

Undervejs i webinaret har du mulighed for at stille spørgsmål via en chatfunktion.

Anden info
Under webinaret vil dit navn, e-mail og evt. billede og video være synlig for de øvrige deltagere i arrangementet. Dit navn, e-mail, stilling og virksomhed kan desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Per Callesen

Ole Krohn

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund