Bliv klog på Fast Track-ordning og ny Indikatorliste

Alle medlemmer
Åben
0 4

På gå-hjem-mødet tager vi i samarbejde med Hvidvasksekretariatet fat på den nye Fast Track ordning. Vi ser på, hvordan ordningen er skruet sammen, hvad det betyder for de virksomheder, der har underretningspligt. Vi runder også den mulige statistik på de beslaglæggelser, vi vil se fremover. Der er kommet en ny Indikatorliste, og den vil Hvidvasksekretariatet gennemgå. Du får en introduktion til indholdet i listen, og hvad man som underretningspligtig skal være opmærksom på. Indikatorlisten er et vigtigt redskab i kampen mod hvidvask og terrorfinansiering og bliver løbende opdateret med aktuelle og nye kriminalitetsformer.

Udbytte

• Introduktion til Fast track-ordningen
  • Ny viden om den seneste Indikatorliste (hvidvask og terrorfinansiering)
  • Erfaringsudveksling med andre forbundsmedlemmer om forebyggelse af økonomisk kriminalitet

Tentativt program:

17.00-17.10 - Velkomst og program v/ Direktør Ph.d. Steffen Löfvall

17.10-17.50 - Tema #1: Fast Track-ordningen og beslaglæggelser (fagligt oplæg, rundbordsdrøftelser og plenumspørgsmål) v/ Politiassistent & analytiker Steffen Pettersen, Hvidvasksekretariatet, SØIK

17.50-18.20 – Kaffepause og sandwichs

18.20-18.50 - Tema #2: Nyt om Indikatorlisten (fagligt oplæg og plenumspørgsmål) v/ Politiassistent & analytiker Steffen Pettersen, Hvidvasksekretariatet, SØIK

18.50-19.00 - Afrunding: Læringspointer og kommende arrangementer

Oplægsholder

Politiassistent & analytiker Steffen Pettersen, Hvidvasksekretariatet, SØIK

Facilitator: Direktør Ph.d. Steffen Löfvall

Anden info

Dit navn, stilling, email og virksomhed kan blive videregivet til underviser og konferencested, alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Steffen löfvall

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund