BLIV KLÆDT PÅ TIL DIALOGEN OM DIN LØN I YEAR-END PLD’EN – OGSÅ FOR IKKE-MEDLEMMER

3. dec 2021, 8.00 - 9.00
Afholdelsessted
Holdes virtuelt
Ved egen device
tilmeldingsfrist
1. december 2021
Kun for
Finansforbundet i Nordea medlemmer
Udsolgt

Forbered dig på dialog om løn

Nu skal du snart til PLD igen.

Denne gang for at afslutte året og evaluere, hvordan det er gået (Year-end) – og sammen med din leder planlægge, hvad der skal ske i 2022 (Goal setting).

Year-end dialogen har betydning for dine muligheder for lønstigning i 2022

• Vi vil gennemgå principperne i Nordea Løn
  • Indplacering i forhold til præstation og indplacering i lønspænd (9-grid)
  • Hvad formålet og intentionen med Nordea Løn er
  • Give dig tips og tricks til hvordan du bedst muligt forbereder dig

Som du måske husker fra sidste år, indeholder ”year-end” dialogen en snak om, hvordan du ligger i de ni felter, der udgør vurderingen af præstationen (below-meet-exceed) sammenholdt med din indplacering i lønspændet (lower-mid-upper).

Ikke medlem? Intet problem!

Er du ikke medlem af Finansforbundet kan du tilmelde dig webinaret, ved at sende en mail til heidi.winther@nordea.dk med fulde navn, telefon, e-mail og arbejdsplads. Efter webinaret kontakter vi dig for at fortælle om dine fordele og muligheder som medlem af Finansforbundet.

”Under team mødet/webinaret vil dit navn, e-mail og evt. billede og video være synlig for de øvrige deltagere i arrangementet. Dit navn, e-mail, stilling og virksomhed vil desuden blive videregivet til underviseren, alene til brug for undervisers afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger samt synliggørelse af disse for de øvrige deltagere. Dette kan du gøre ved at sende en mail til kredse-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet”.

Husk at reservere tiden i din kalender. Vi sender linket et par dage før til den mailadresse, som du har valgt som din foretrukne mailkonto i Finansforbundets medlemssystem. Hvis du har registeret din private mail som din foretrukne mailadresse, så husk at videresende linket til din Nordea-konto.

Kontakt sekretariatsmedarbejder

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund