Bliv bedre til at kommunikere, samarbejde og løse hverdagens udfordringer

21. okt 2021, 9.00 - 16.30
1-dags kursus
Afholdelsessted
Finansforbundet
Applebys Plads 5
tilmeldingsfrist
5. oktober 2021
250,00 kr.
Alle medlemmer, It-ansatte, Ledere
Åben
2 1

På kurset får du inspirerende forklaringer på, hvorfor vi tit ”taler forbi” hinanden i vores samarbejde – og en række konkrete og praktiske værktøjer til en lettere hverdag.

Det får du med hjem

• Du forstår de vigtigste kilder til misforståelser i vores kommunikation og samarbejde
  • Du bliver bedre til at få andre med på dine tanker og idéer
  • Du bliver bedre til at løse problemer og opgaver sammen med andre
  • Du får inspiration til, hvordan du kan bruge din personlige energi bedre

Tænker du ind imellem ”Hvorfor er det egentlig så svært?”, når du samarbejder og løser opgaver sammen med andre?

Hvis svaret er ”ja” - så er denne dag sikkert noget for dig.

Vi kombinerer nemlig viden om bl.a. hjernen, adfærds-psykologi, samarbejde og kommunikation på en let og munter måde, der styrer dig udenom de mange fælder, der lurer i kommunikations-landskabet.

Gennem nogle stille og rolige drøfte-øvelser (i grupper á 2 – 3 deltagere) får du oversat dagens indsigter til noget, du kan sige, skrive eller gøre anderledes i din hverdag frem over.

Erik Løgstrup har arbejdet i IT- og finans-sektoren med udvikling af både systemer og mennesker.

De seneste 20 år har Erik brugt disse erfaringer i sit virke som partner i Performex Human Resources, hvor han rådgiver, underviser og holder foredrag om kommunikation, kundeservice, samarbejde og personlig faglig udvikling.

Erik lægger vægt på at servere indsigter med dybde og praktisk anvendelighed – krydret med humor og lune.

Anden info

Dit navn, stilling, email og virksomhed kan blive videregivet til underviser og konferencested, alene til brug for deres afvikling af arrangementet. Du kan til enhver tid gøre indsigelse i forhold til videregivelse af dine personoplysninger. Dette kan du gøre ved at sende en mail til clu-gdpr@finansforbundet.dk med angivelse af navnet på arrangementet.

Erik Løgstrup

Center for læring og udvikling

Afmeld ?

Du er nu afmeldt arrangementet

Hvis du har betalt for arrangementet, får du beløbet tilbagebetalt.
Arrangementet vil ikke længere fremgå på din liste i Mit forbund